KDO SMO

OUR NETWORK

We are a creatively driven integrated marketing communications network with a strong entrepreneurial heritage and challenger mentality. We use creativity to get our clients’ brands an unfair share of attention.



STORITVE

DOGODKI & PROMOCIJE

Organiziramo dogodke. Zagotavljamo zasnovo in izvedbo dogodkov, kot so tiskovne konference, poslovna srečanja, promocijski dogodki s celostno kreativno in tehnično podporo.

SPLET IN DRUŽBENI MEDIJI

Nudimo celovite komunikacijske rešitve v novih medijih. Svetujemo pri izbiri pravih kanalov v družbenih medijih in pripravi vsebin ter izvedbi komunikacije na Facebooku, Instagramu, Twiterju in drugih spletnih mestih. Zagotavljamo E-poštni marketing. Oblikujemo spletna mesta in upravljamo z njihovo vsebino. Izdelujemo kreativne spletne oglase, izvajamo digitalni PR in organiziramo promocijske spletne akcije.

MEDIJSKI ZAKUP

Pripravljamo medijske strategije v sinergiji z marketinško in kreativno strategijo. Izvajamo medijsko načrtovanje, opravljamo medijske analize, medijski zakup in pozakupno poročanje.




ODNOSI Z JAVNOSTMI

Načrtujemo in izvajamo odnose z mediji, internimi javnostmi, odnose s potrošniki, strokovnimi javnostmi in ostalimi deležniki. Organiziramo novinarske konference, okrogle mize, predstavitve na sejmih in razne druge dogodke.

UPRAVLJANJE Z BLAGOVNIMI ZNAMKAMI

Gradimo in upravljamo blagovne znamke. Zasnujemo in dosežemo vidnost podjetja, blagovne znamke, storitve ali izdelka na konkurenčnem domačem in tujem trgu.

CELOSTNE TRŽNOKOMUNIKACIJSKE AKCIJE

Analiziramo okolje in strateško načrtujemo. Pripravimo zasnovo koncepta in izberemo rešitve, prilagojene ciljni skupini. Izvedemo produkcijo akcije in upravljamo s proračunom.
Odkrivamo, kako najbolje doseči cilje na mednarodnem ali lokalnem trgu, s katerimi komunikacijskimi sredstvi se najbolje približamo posameznim ali splošnim ciljnim skupinam, kakšne so posebnosti ljudi, ki jih želimo doseči, kakšne so prednosti izdelka, storitve, blagovne znamke ali podjetja, ki jih bodo opazili in cenili, kako se lahko novi koncepti razlikujejo od konkurenčnih, katere velike ideje so vredne uresničenja. Z upoštevanjem optimalnega razmerja med sredstvi in učinki!

NAROČNIKI